مشنری نن، سینئر Wildanie Cupidon یکم ستمبر 1980 کو Cayes-Jacmel، Haiti میں پیدا ہوئے۔ اپنے ابتدائی بچپن میں، اس نے اپنی زندگی خدا کے لیے وقف کر دی۔ نتیجہ راہبہ بننا چاہتا ہے۔ اس نے Cayes-Jacmel Haiti میں سینٹ جوزف کلونی کی بہن کے مذہبی اسکول میں تعلیم حاصل کی۔ وہ اپنی زندگی غریبوں اور بیمار پسماندہ لوگوں کی دیکھ بھال کے لیے وقف کر رہی ہے۔

سینئر کا مقصد Wildanie Cupidon
اسے 2005 میں غریب اور پسماندہ لوگوں کے لیے کام کرنے کی ترغیب ملی، لیکن اس نے 2009 سے ہیٹی میں فاؤنڈیشن وائلڈنی کیوپیڈن فاؤنڈیشن قائم کی جو خوراک اور صحت کی دیکھ بھال کی خدمات کی باقاعدگی سے تقسیم جیسی سرگرمیاں انجام دیتی ہے۔ اس نے 2020 میں کینیڈا میں فاؤنڈیشن Wildanie Cupidon فاؤنڈیشن کا ہیڈ آفس قائم کیا ہے۔
غریب لوگوں میں اس کی سرگرمیاں یہ حقیقت ہیں کہ مدر کیوپیڈن دل و جان سے رب کی خدمت کر رہی ہیں۔ وہ کینیڈا میں رہ رہی ہے۔ تاہم، ہیٹی میں اپنے وطن میں غریب خاندانوں کے لیے بھی قربانیاں دیں۔ وہ ہیٹی میں فاؤنڈیشن کے عملے کی سرگرمیوں کو کنٹرول کر رہے ہیں۔
سینئر Wildanie Cupidon متعدد اعزازات کے وصول کنندہ ہیں، جن میں ہیٹی میں ریپبلکن پارٹی، 2008 میں MILEVA ویمن آرگنائزیشن ایوارڈ، گلوبل دعا ٹیلی ویژن « محبت اور امن » ایوارڈ شامل ہیں۔ غریب لوگوں کی مدد کرنے اور ملک کی ترقی کے لیے سرگرم خدمات کے لیے ڈومینیکن ریپبلکن ایوارڈ میں نرس۔ چیمبر آف ڈپٹی، نیویارک میں ڈرگ ہیرو ایوارڈ۔ بہر حال، وہ ہیٹی کی پہلی خاتون ہیں جو جنرل انٹرنیشنل چیپلین کے طور پر خدمات انجام دیتی ہیں اور چیپلین SECIAU انٹرنیشنل کی بانی بھی ہیں۔

سینئر Wildanie Cupidon کلکتہ کی مدر ٹریسا کے نقش قدم پر چل رہی ہے۔ اس کے بعد، اس نے غریبوں کی زندگی کی دیکھ بھال کے لیے بہت سی سرگرمیاں کیں اور « مدر ٹریسا » کا خطاب حاصل کیا۔ آج، Sr. Wildanie Cupidon کو « ہیٹی کی مدر ٹریسا » کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔

تاہم، اس کا خواب اس وقت تک پورا نہیں ہو رہا جب تک وہ باقی دنیا میں اپنی بنیاد نہیں بنا لیتی۔ وہ پاکستان میں لوگوں کے لیے اپنی محبت بانٹتے ہوئے پاکستان کی خدمت کرنا چاہیں گی۔ وہ 2021 میں فاؤنڈیشن Wildanie Cupidon Foundation – پاکستان قائم کر رہی ہیں۔
سینئر Wildanie Cupidon متعدد اعزازات کے وصول کنندہ ہیں، جن میں ہیٹی میں ریپبلکن پارٹی، 2008 میں MILEVA ویمن آرگنائزیشن ایوارڈ، گلوبل دعا ٹیلی ویژن « محبت اور امن » ایوارڈ شامل ہیں۔ غریب لوگوں کی مدد کرنے اور ملک کی ترقی کے لیے سرگرم خدمات کے لیے ڈومینیکن ریپبلکن ایوارڈ میں نرس۔ چیمبر آف ڈپٹی، نیویارک میں ڈرگ ہیرو ایوارڈ۔ Nevertheless, she is first woman of Haiti who serve as General International Chaplain and also the founder of the Chaplain SECIAU International